1.Predávajúci zodpovedá za závady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej dobe spôsobené závadou materiálu, funkčnou chybou, alebo závady spôsobené pri výrobe.Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
2.Spolu s tovarom dodá kupujúcemu všetky náležité doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú: faktúru a reklamačný protokol.
3.Záručná doba je 24 mesiacov,ktorá plynie od prevziatia tovaru kupujúcim. Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, má pri kúpe tovaru v e-shope nárok len na 12-mesačnú záručnú dobu.
4.Záruka sa nemôže vzťahovať na bežné opotrebenie tovaru. Záruka sa preto nevzťahuje na bežné poškodenie obalového materiálu v dôsledku používania tovaru. Na darčeky zaslané spolu s tovarom sa vyššie uvedené nevzťahuje a nie sú predmetom reklamácie.
5.Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené neodbornou obsluhou a neprimeraným zaobchádzaním, resp. vystavovaním extrémnym a neobvyklým podmienkam na ktoré nie je výrobok určený a je aj v rozpore s návodom výrobcu.
6.Záručná reklamácia je taká reklamácia, u ktorej je zjavné, že k poškodeniu nedošlo nesprávnym a neúmerným zaobchádzaním, čím sa rozumie: použitie výrobku k iným účelom ako je určený, pôsobením výrobku nadmernou silou, nesprávnou údržbou výrobku, nesprávnou manipuláciou s výrobkom.
7.Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť
8.Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
9.Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.
10.Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o platbe-fakúra a vypísaný reklamačný protokol,ktorý sa bude nachádzať v emaili o odoslaní objednávky.
11..Poškodený tovar spolu s dokladom o kúpe a reklamačnom protokole je kupujúci povinný odoslať alebo priniesť osobne na adresu predajcu MAYA ART DESIGN s.r.o. J.Jesenského 2296/9, Topoľčany 95501 .
12.Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí sposob vybavenia ihneď alebo v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamacie,najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
13.Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie.
14.Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.